Ga naar de inhoud
E-courses
Menu
  • Cursussen
  • Registeren
  • Aanmelden

Cursussen

#ld-cg-lav503uyuqq .grid{grid-template-columns:repeat(3,minmax(0,1fr));} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item > .post, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content{display:flex;flex-direction:column;height:100%;} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content > *:last-child{margin-top:auto;} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-title, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-title *{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-title{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-title *{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-content{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .content .entry-content *{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .ribbon{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .ribbon, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .ribbon *{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .icon{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .icon, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .icon *{} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .button, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .button *{background-color: #00639c;border:none;} #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .button, #ld-cg-lav503uyuqq .grid > .item .button *{}
Aan de slag met Logo! van Siemens

Aan de slag met Logo! van Siemens

Schrijf in
Als docent van start met onderwijstechnologie aan Odisee

Als docent van start met onderwijstechnologie aan Odisee

Schrijf in
Als student van start met onderwijstechnologie aan Odisee

Als student van start met onderwijstechnologie aan Odisee

Schrijf in
Basis planlezen

Basis planlezen

Schrijf in
Basiskennis wereldoriëntatie 1-1

Basiskennis wereldoriëntatie 1-1

Schrijf in
Basismodule Coaching

Basismodule Coaching

Schrijf in
Basismodule coaching en feedback voor graduaatsopleidingen

Basismodule coaching en feedback voor graduaatsopleidingen

Schrijf in
Basismodule Microsoft 365

Basismodule Microsoft 365

Schrijf in
Basismodule studiemateriaal

Basismodule studiemateriaal

Schrijf in
Blended onderwijsontwerp met de ABC-methodiek

Blended onderwijsontwerp met de ABC-methodiek

Schrijf in
BREDE ZORG

BREDE ZORG

Schrijf in
Centraal veneuze katheters

Centraal veneuze katheters

Schrijf in
Clusterdidactiek Economie en organisatie

Clusterdidactiek Economie en organisatie

Schrijf in
Clusterdidactiek Kunst en creatie  23 24

Clusterdidactiek Kunst en creatie 23 24

Schrijf in
Clusterdidactiek Land- en tuinbouw 23 24

Clusterdidactiek Land- en tuinbouw 23 24

Schrijf in
Clusterdidactiek Maatschappij en welzijn

Clusterdidactiek Maatschappij en welzijn

Schrijf in
Clusterdidactiek STEM

Clusterdidactiek STEM

Schrijf in
Clusterdidactiek STEM 23 24

Clusterdidactiek STEM 23 24

Schrijf in
Clusterdidactiek Voeding en horeca

Clusterdidactiek Voeding en horeca

Schrijf in
Communicatie bij kinderen met ASS

Communicatie bij kinderen met ASS

Schrijf in
Communiceren en samenwerken ORE74a

Communiceren en samenwerken ORE74a

Schrijf in
Communiceren en samenwerken ORE74a/ORE82a

Communiceren en samenwerken ORE74a/ORE82a

Schrijf in
Communiceren en verbinden

Communiceren en verbinden

Schrijf in
Compressoren in warmtepompen en koeltechniek

Compressoren in warmtepompen en koeltechniek

Schrijf in
Creatieve Coaching

Creatieve Coaching

Schrijf in
CT EN 2 - business meeting voc & roles

CT EN 2 – business meeting voc & roles

Schrijf in
CT NL 2 - werkwoordsspelling & woordenschat

CT NL 2 – werkwoordsspelling & woordenschat

Schrijf in
Dak- en thuisloosheid in Brussel

Dak- en thuisloosheid in Brussel

Schrijf in
Data en communicatie in PBA Chemie

Data en communicatie in PBA Chemie

Schrijf in
Databankanalyses en bevragingen bij Odisee

Databankanalyses en bevragingen bij Odisee

Schrijf in
de zwemstijlen schoolslag en crawl

de zwemstijlen schoolslag en crawl

Schrijf in
Digitaal leerpad 'Juridische Actoren en Rechterlijke Organisatie' (voor gezinswetenschappers)

Digitaal leerpad 'Juridische Actoren en Rechterlijke Organisatie' (voor gezinswetenschappers)

Schrijf in
Digitaal leerpad Recht en Maatschappij - Politieke instellingen (voor Gezinswetenschappen)

Digitaal leerpad Recht en Maatschappij – Politieke instellingen (voor Gezinswetenschappen)

Schrijf in
Diversity sensitive healthcare

Diversity sensitive healthcare

Schrijf in
e-course Studievaardigheden

e-course Studievaardigheden

Schrijf in
E-cursus over konijnen

E-cursus over konijnen

Schrijf in
E-learning 1.1.

E-learning 1.1.

Schrijf in
E-learning: herkennen van delier bij dementie

E-learning: herkennen van delier bij dementie

Schrijf in
E-learning: Non-pharmacological interventions for anxiety, stress and sleep problems in Young Onset Dementia (YOUNG-D)

E-learning: Non-pharmacological interventions for anxiety, stress and sleep problems in Young Onset Dementia (YOUNG-D)

Schrijf in
Ecodesign en energielabel

Ecodesign en energielabel

Schrijf in
EHBO

EHBO

Schrijf in
Elektronisch patiëntendossier

Elektronisch patiëntendossier

Schrijf in
FARMACOTHERAPIE VOOR APOTHEKERSASSISTENTEN

FARMACOTHERAPIE VOOR APOTHEKERSASSISTENTEN

Schrijf in
Flash Glucose Monitoring bij volwassenen

Flash Glucose Monitoring bij volwassenen

Schrijf in
Franse vaardigheden – Lezen

Franse vaardigheden – Lezen

Schrijf in
Franse vaardigheden – Luisteren

Franse vaardigheden – Luisteren

Schrijf in
Geïntegreerde Onderwijskunde 1.1 - deel B

Geïntegreerde Onderwijskunde 1.1 – deel B

Schrijf in
Geologie van België

Geologie van België

Schrijf in
Gesteentecyclus BASO

Gesteentecyclus BASO

Schrijf in
Gezonde voeding

Gezonde voeding

Schrijf in
Helder communiceren ORE59A/ORE66A

Helder communiceren ORE59A/ORE66A

Schrijf in
Hoe bouw ik een les op?

Hoe bouw ik een les op?

Schrijf in
Hoe geef ik een goed instructie?

Hoe geef ik een goed instructie?

Schrijf in
Hoe je lessen Frans in de b-stroom dynamischer maken?

Hoe je lessen Frans in de b-stroom dynamischer maken?

Schrijf in
Hoe motiveer ik leerlingen?

Hoe motiveer ik leerlingen?

Schrijf in
Hoe organiseer ik het klasgebeuren?

Hoe organiseer ik het klasgebeuren?

Schrijf in
Hoe schat ik de beginsituatie in?

Hoe schat ik de beginsituatie in?

Schrijf in
Hoe zorg ik voor een goede band met mijn leerlingen?

Hoe zorg ik voor een goede band met mijn leerlingen?

Schrijf in
Hoe zorg ik voor een rijke leeromgeving?

Hoe zorg ik voor een rijke leeromgeving?

Schrijf in
Ikke-farmakologiske interventioner mod angst, stress og søvnproblemer ved begyndende demens (YOUNG-D) 

Ikke-farmakologiske interventioner mod angst, stress og søvnproblemer ved begyndende demens (YOUNG-D) 

Schrijf in
Immuuntherapie

Immuuntherapie

Schrijf in
Implementatie van Zorginnovatie

Implementatie van Zorginnovatie

Schrijf in
Indoor klimmen

Indoor klimmen

Schrijf in
Infodag EGO afstand

Infodag EGO afstand

Schrijf in
Informatievaardigheden basis

Informatievaardigheden basis

Schrijf in
Initiatie marketing

Initiatie marketing

Schrijf in
Instapmodule tot labo's Energietechnologie

Instapmodule tot labo's Energietechnologie

Schrijf in
Integratiepraktijk in de Stad en de Wereld

Integratiepraktijk in de Stad en de Wereld

Schrijf in
Klimaat(verandering)

Klimaat(verandering)

Schrijf in
La formation des temps du passé

La formation des temps du passé

Schrijf in
Leren en ontwerpen DOELEN

Leren en ontwerpen DOELEN

Schrijf in
Leren en ontwerpen Educatief graduaat (2024 2025)

Leren en ontwerpen Educatief graduaat (2024 2025)

Schrijf in
Leren en ontwerpen: lesontwerp

Leren en ontwerpen: lesontwerp

Schrijf in
Leren en ontwikkelen

Leren en ontwikkelen

Schrijf in
Leren in diversiteit A

Leren in diversiteit A

Schrijf in
Leren in mijn vak A

Leren in mijn vak A

Schrijf in
Leren in mijn vak B

Leren in mijn vak B

Schrijf in
Leren naar beroep A

Leren naar beroep A

Schrijf in
Leren naar beroep B

Leren naar beroep B

Schrijf in
Literatuurstudie bij praktijkonderzoek in de school

Literatuurstudie bij praktijkonderzoek in de school

Schrijf in
Modernisering secundair onderwijs

Modernisering secundair onderwijs

Schrijf in
Nicht-pharmakologische Interventionen gegen Angst, Stress und Schlafprobleme bei Demenz im Frühstadium (YOUNG-D)

Nicht-pharmakologische Interventionen gegen Angst, Stress und Schlafprobleme bei Demenz im Frühstadium (YOUNG-D)

Schrijf in
Odette

Odette

Schrijf in
Ondersteunen van gezondheidsvaardigheden bij diabetespatiënten

Ondersteunen van gezondheidsvaardigheden bij diabetespatiënten

Schrijf in
Onderwijsruimtes

Onderwijsruimtes

Schrijf in
Opleidingscommunicatie

Opleidingscommunicatie

Schrijf in
Oscar - FR

Oscar – FR

Schrijf in
Oscar - NL

Oscar – NL

Schrijf in
Planeten - demo

Planeten – demo

Schrijf in
Politieke en gerechtelijke instellingen van België

Politieke en gerechtelijke instellingen van België

Schrijf in
Praktijk in de opleiding

Praktijk in de opleiding

Schrijf in
Sans-abrisme et absence de chez-soi à Bruxelles

Sans-abrisme et absence de chez-soi à Bruxelles

Schrijf in
School maken

School maken

Schrijf in
School maken- Onderwijsstructuur

School maken- Onderwijsstructuur

Schrijf in
schrift in de basisschool

schrift in de basisschool

Schrijf in
Sjabloon

Sjabloon

Schrijf in
Sociale media

Sociale media

Schrijf in
Stages of change

Stages of change

Schrijf in
Vakantiecursus elektriciteit

Vakantiecursus elektriciteit

Schrijf in
Van beroep naar leraar

Van beroep naar leraar

Schrijf in
VEB LONT (2024 2025)

VEB LONT (2024 2025)

Schrijf in
Veeltermen ontbinden in factoren

Veeltermen ontbinden in factoren

Schrijf in
Veerkracht: Begrijp en omarm je emoties

Veerkracht: Begrijp en omarm je emoties

Schrijf in
Veerkracht: Bevlogen werken én leven

Veerkracht: Bevlogen werken én leven

Schrijf in
Veerkracht: Transformeer je denkpatronen

Veerkracht: Transformeer je denkpatronen

Schrijf in
Veerkracht: Verzorg je lichaam

Veerkracht: Verzorg je lichaam

Schrijf in
Verpleegkundige rollen binnen het rouwproces bij kinderen

Verpleegkundige rollen binnen het rouwproces bij kinderen

Schrijf in
VGM in labo's Energietechnologie

VGM in labo's Energietechnologie

Schrijf in
Volwaardig Partnerschap

Volwaardig Partnerschap

Schrijf in
VSFAB - 1 - Demo Adaptiviteit - Level 1

VSFAB – 1 – Demo Adaptiviteit – Level 1

Schrijf in
VSFAB - 2 - Demo adaptiviteit - Level 2

VSFAB – 2 – Demo adaptiviteit – Level 2

Schrijf in
VSFAB - 3 - Demo Adaptiviteit - Level 3

VSFAB – 3 – Demo Adaptiviteit – Level 3

Schrijf in
Warmteafgiftesystemen voor koeling en verwarming

Warmteafgiftesystemen voor koeling en verwarming

Schrijf in
Welzijnsverbetering van kankerpatiënten via diepe ademhaling

Welzijnsverbetering van kankerpatiënten via diepe ademhaling

Schrijf in
Werfgebonden cases voor gevorderden

Werfgebonden cases voor gevorderden

Schrijf in
Werktuigbouwkundig tekeninglezen

Werktuigbouwkundig tekeninglezen

Schrijf in
WERO tijd

WERO tijd

Schrijf in
Wetgeving gebruik koelmiddelen

Wetgeving gebruik koelmiddelen

Schrijf in
Zelfstudie Toledo

Zelfstudie Toledo

Schrijf in
Zelfstudie Toledo > Communiceren met studenten

Zelfstudie Toledo > Communiceren met studenten

Schrijf in
Auteursrecht © 2025 E-courses – OnePress thema door FameThemes
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}