Ondersteuning

Technische ICT-ondersteuning

Voor technische ICT-ondersteuning kan je terecht bij de Servicedesk op de campussen.

Lokaal

2Z38

Telefoon

053 72 71 32

Openingsuren

elke werkdag van 8u00 tot 17u00 

Lokaal

T’Serclaes A03

Telefoon

02 210 16 63

Openingsuren

elke werkdag van 8u00 tot 17u00

Lokaal

P0201

Telefoon

02 210 16 63

Openingsuren

maandagvoormiddag en woensdagvoormiddag

Lokaal

A1T2

Telefoon

09 265 86 28

Openingsuren

elke werkdag van 8u00 tot 16u00

Lokaal

022

Telefoon

03 776 43 48

Openingsuren

elke werkdag van 8u tot 11u45 en van 12u30 tot 16u30

ICT-problemen kan je ook online melden en opvolgen via de tool Servicedesk op het personeelsplatform (zie volgend hoofdstuk).

Bovendien heb je via de tool Servicedesk meteen toegang tot een uitgebreid palet aan artikels die je onmiddellijk op weg zetten. Zo kan je mogelijk je vraag of probleem snel oplossen.

Onderwijskundige ICT-ondersteuning

Voor onderwijskundige ICT-ondersteuning kan je terecht bij de ICTO-dienst (ICT in Onderwijs) op de campussen en in de artikelen van de Servicedesk. Via het personeelsplatform maak je kennis met het team.

De meest flexibele en directe manier van ondersteuning die geboden wordt, is een inschrijfoptie voor ICTO-begeleidingssessies. Zo kan je individueel of in kleine groep een online ICTO-begeleidingssessie van 30 minuten boeken. Na inschrijving krijg je een uitnodiging voor een Teams-webmeeting. Een ICTO-medewerker helpt je dan graag verder met je concrete vragen over het gebruik van onderwijstechnologie, de aanpak van blended onderwijs, het opstellen van digitale examens …