Technische ICT-ondersteuning
ICT-problemen kan je online melden en opvolgen via de tool Helpcenter ICT & FTBÂ op het personeelsplatform (zie volgend hoofdstuk).
Bovendien heb je via deze tool meteen toegang tot een uitgebreid palet aan artikels die je onmiddellijk op weg zetten. Zo kan je mogelijk je vraag of probleem snel oplossen.
Voor technische ICT-ondersteuning kan je ook terecht bij de Servicedesk op de campussen. Via nevenstaand kennisartikel lees je wanneer je waar terecht kan.
Onderwijskundige ICT-ondersteuning
Voor onderwijskundige ICT-ondersteuning kan je terecht bij de ICTO-dienst (ICT in Onderwijs) op de campussen en in de artikelen van het Helpcenter. Via het personeelsplatform maak je kennis met het ICTO-team.
De meest flexibele en directe manier van ondersteuning die geboden wordt, is een inschrijfoptie voor ICTO-begeleidingssessies. Zo kan je individueel of in kleine groep een online ICTO-begeleidingssessie van 30 of 60 minuten boeken. Na inschrijving krijg je een uitnodiging voor een Teams-webmeeting. Een ICTO-medewerker helpt je dan graag verder met je concrete vragen over het gebruik van onderwijstechnologie, de aanpak van blended onderwijs, het opstellen van digitale examens …
