Technische ICT-ondersteuning
Voor technische ICT-ondersteuning kan je terecht bij de Servicedesk op de campussen.
Lokaal
2Z38
Telefoon
053 72 71 32
Openingsuren
elke werkdag van 8u00 tot 17u00
Lokaal
T’Serclaes A03
Telefoon
02 210 16 63
Openingsuren
elke werkdag van 8u00 tot 17u00
Lokaal
P0201
Telefoon
02 210 16 63
Openingsuren
maandagvoormiddag en woensdagvoormiddag
Lokaal
A1T2
Telefoon
09 265 86 28
Openingsuren
elke werkdag van 8u00 tot 16u00
Lokaal
022
Telefoon
03 776 43 48
Openingsuren
elke werkdag van 8u tot 11u45 en van 12u30 tot 16u30
ICT-problemen kan je ook online melden en opvolgen via de tool Servicedesk op het personeelsplatform (zie volgend hoofdstuk).
Bovendien heb je via de tool Servicedesk meteen toegang tot een uitgebreid palet aan artikels die je onmiddellijk op weg zetten. Zo kan je mogelijk je vraag of probleem snel oplossen.
Onderwijskundige ICT-ondersteuning
Voor onderwijskundige ICT-ondersteuning kan je terecht bij de ICTO-dienst (ICT in Onderwijs) op de campussen en in de artikelen van de Servicedesk. Via het personeelsplatform maak je kennis met het team.
De meest flexibele en directe manier van ondersteuning die geboden wordt, is een inschrijfoptie voor ICTO-begeleidingssessies. Zo kan je individueel of in kleine groep een online ICTO-begeleidingssessie van 30 minuten boeken. Na inschrijving krijg je een uitnodiging voor een Teams-webmeeting. Een ICTO-medewerker helpt je dan graag verder met je concrete vragen over het gebruik van onderwijstechnologie, de aanpak van blended onderwijs, het opstellen van digitale examens …